kimberlyleconte.reismee.nl

Thanksgiving, Black friday & Sinterklaas!

Hey y’all
Twee weken terug was ik een weekje vrij want het was thanksgiving en niet te vergeten black friday!
De hele week zijn we aan het koken geweest voor die donderdag, iedereen had zijn eigen taak. Ik heb de taarten gemaakt! Pumpkin pie, pecan pie en cheesecake! Ja, ik heb mijn talent gevonden want het was de beste pecan pie die ze ooit geproefd hadden! Donderdag morgen werd ik wakker en heel het huis rook naar lekker eten. We gingen al vroeg eten want om 4 uur begon de grote panthers football game. Ons team doet het super, het is ook een hele eer als jouw team op thanksgiving mag spelen blijkbaar.
De buren kwamen gezellig bij ons eten en brachten ook nog eens heel veel eten mee. Dus we hadden een hele tafel vol. Turkey, Ham, sweet potato, mashed potatoes, brussel sprouts, beans, stuffing, en nog allemaal gekke lekkere dingen het was echt heerlijk! Voordat we begonnen met eten heeft iedereen gezegd waar ze ‘thankfull’ voor zijn, want thanksgiving gaat om waar je dankbaar voor bent en Family food and football.
De volgende dag was het blackfriday maar voor ons begon het al thanksgiving avond. Je vraagt jezelf vast af of ik dat overleefd heb? Nou ja ik wel.. maar mijn portemonnee niet. Het was minder druk in de winkels dan ik verwacht had maar alles was heel erg goedkoop. We zijn door gaan shoppen tot 2 uur 's nachts want de meeste winkels bleven de hele nacht open.
Dit weekend hebben we Sinterklaas gevierd we hadden allemaal lekker eten gekocht en de buren kwamen langs. Ik had voor iedereen een gedichtje gemaakt en iedereen had cadeautjes voor elkaar gekocht, het was echt een hele geslaagde avond! Ze gaan zelfs de traditie erin houden hebben ze gezegd. Alleen vindt iedereen het nog steeds een raar idee dat de pieten zwart zijn.
Deze week heb ik mijn Chorus concert we gaan met de hele klas alle kerstliedjes die we van het begin van het jaar geleerd hebben performen en samen met een paar vriendinnen hebben we een zelfgemaakt kerstliedje geschreven wat we die dag ook mogen performen.
Over twee weken ga ik al naar Mexico de tijd gaat zo ontzettend snel…and I am so excited!!!
Dus ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne kerst wensen. Hier staan alle kerstbomen al op, hangen de kerstlichtjes al en staan de opblaasbare sneeuwpoppen, kerstmannen en rendieren al in de tuinen. Want ja als je hier iets doet moet het ook gelijk overdreven goed gebeuren!
Liefs kusjes en knuffels van mij!
‘’ Every new friend is a new adventure the start of new memories ‘’

Reacties

Reacties

Mirjam

Wat leuk om te lezen dat je nog steeds zo naar je zin hebt...alvast heel veel plezier met de aankomende weken en natuurlijk in Mexico.

Carina

Hey kimmie super leuk om je verhalen te lezen zeg. Waar is de tijd gebleven dat we met zijn allen in de camper naar Bobbejaanland gingen. Echt he zo snel gaat de tijd. Geniet maar lekker daar have fun !! Xxx

karina polderman

fijn dat je het zo leuk hebt Kimberly xxxx

Margit

Wat een heerlijke verhalen weer schat en geweldig dat het allemaal zo goed gaat! Grote knuffel van ons en xxx

Mama Nicolette

Dag meissie,

Dus jij gaat straks voor ons ook taarten bakken haha :)
De Sint had dus ook Nederlands snoepgoed naar de USA gestuurd. Wat een knappe man toch dat hij dat allemaal weet ;) We missen je lieffie, maar de wetenschap dat je het
goed naar je zin hebt en een superfamilie daar hebt maakt
alles goed. Pluk de dag!!!

Riet le Conte

Halloa Kimberley,Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!!! Wij wensen jou ook een fijne december maand.En fijne feestdagen.Dikke knuffel van de fam.?????????

Julia dierikx

Hee kimberly!
Ik heb je verhalen gelezen en het klinkt allemaal zo ontzettend leuk! Ik wens je heel veel plezier nog voor de komende maanden, maar dat komt volgens mij wel goed ;)

oma ank

Wat heerlijk om je verhalen te lezen! Fijn dat alles goed gaat met je.wat een heerlijke taarten zeg! ik wens je hele fijne feestdagen toe en veel succes met het kerstkoor!! ik denk aan je en hoop dat je reis naar mexico heel bijzonder zal zijn,geniet lieverd weet dat wij in gedachten bij je zijn! heel veel liefs ook van opa.geniet!!!xxx oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active