kimberlyleconte.reismee.nl

een kleine weekend update

Hey allemaal!

Hier een kleine update vanuit Amerika.

Zoals jullie misschien wel gehoord hebben kwam ik zaterdag ochtend op omroep zeeland. Vrijdag ochtend belde ze me om het stukje op te nemen, en wat een drama!!!!! Een paar dagen van te voren had ik gevraagd aan mijn lerares of ik vrijdag ochtend even de les uit mocht om te praten met de radio en dat vond ze helemaal goed. Maar vrijdag kwam ik op school en hadden we een invaller.. waarvan ik niet weg mocht. Na een heel gesprek mocht het uiteindelijk wel. Toen ik eenmaal buiten stond en aan het praten was met de radio over hoe het allemaal is hier. Kwam de vice principal naar me toe een grote zwarte dame die allemaal gebaren maakte dat ik terug moest komen maar ze waren het net aan het opnemen dus ik maakte gebaren terug dat ze stil moest zijn. Niet zo slim idee want dat maakte haar nogal boos... '' Girl if you're calling your parents you better give them to me cause you are in big trouble'' Dus ik uitgelegd dat het de Nederlandse radio is en dat ik niet van hier ben dus dat ik niet wist dat we niet naar buiten mochten en na veel boze blikken ging ze weg en liet ze mij gesprek afmaken. Toen het eenmaal klaar was kwam ik er achter dat alle deuren in heel de school op slot zitten vanuit de buitenkant totdat de bel gaat. Dus ik heb nog eens meer dan een uur buiten gezeten tot eindelijk iemand opnam en de deur open kwam doen. Maar hey! Ik ben op de radio geweest.

Vrijdag avond ben ik met een paar vriendinnen naar de homecoming game geweest en na de game zijn we nog gaan shoppen de meeste winkels zijn open tot 11 uur 's avonds. Na het shoppen zijn we naar een ontbijt restaurant gegaan om pancakes te eten om half 12 snachts!! Want dat kan allemaal hier.

Zaterdag ben ik samen met mijn oudste broer Josh naar zijn college gegaan want daar was een international festival, meer dan 40 landen, maar helaas geen Nederland! Het was echt ontzettend leuk je kon overal verschillend eten proeven verschillende spellen spelen en er waren allemaal verschillende soorten dansen te zien. Ik heb veel geleerd over diverse culturen.

Zaterdagavond zijn we naar een neon blacklight run geweest in Charlotte het was op de Charlotte motor speed way waar de Nascar races zijn. Dus dat was al heel gaaf om daar te mogen lopen! Niemand rende echt iedereen liep maar het was erg gezellig vooral de afterparty was heel gaaf en toen het afgelopen was zijn we naar Taco Bell gegaan. I love Taco Bell!

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en in de middag ben ik gaan lunchen met Suzanne. Nu de Panthers game gaan kijken met chickenwings!

Later y'all

Lots of love

Reacties

Reacties

Mama

Hey Kimmie,

Heerlijk om weer een blog van je te lezen! Dat je nog een uur het lokaal niet in kon wist ik nog niet maar je bent inderdaad maar mooi op de radio geweest!
De neon run ziet er geweldig uit!!! Geniet, geniet! Xxx

oma ank

Wat leuk weer iets te lezen van je.Je hebt weer van alles beleefd zeg!
Heerlijk om je te horen Kim.ondanks dat je buiten gesloten werd deed je het prima!! ik heb er van genoten en velen met mij denk ik! Mijn kleindochter op de radio hoe leuk is dat?
dank voor je blog.ik kijk nu al weer uit naar je volgende verhaal1
lieve groetjes.grote knuffel en maak er weer een fijne tijd van, doe je best en veel plezier!!xxx

Omroep Zeeland

Hai Kimberley,
leuk dat je te horen was op Omroep Zeeland radio. Zeker nu we op je blog lezen hoeveel je ervoor hebt moeten doen. We hopen dat je inmiddels alweer 'on speaking terms' bent met de schoolleiding.

Zeeuwse groet,

Omroep Zeeland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active