kimberlyleconte.reismee.nl

Asheville

Hey lieve Nederlandertjes!

Vorige weekend ben ik naar Asheville geweest and I am in love! Wat een geweldige stad. Het is niet zo groot als Charlotte maar het ligt midden in de prachtige 'blue rich moutains' Er wonen ontzettend veel rare, bijzondere mensen wat het ook erg interessant maakt. Vrijdagavond gingen we naar de bekende drumcirkel, waar iedereen midden in de stad danst en drumt. Ik weet niet of ze allemaal high waren of gewoon zo van zichzelf waren maar we hebben gezellig mee gedanst.

De tweede dag besloten we een bustour te doen zodat we alles konden zien van de stad en in de middag had ik de beste lunch ooit! Lobster nacho's, ceviche, en de beste spruitjes ooit en ik hou niet eens van spruitjes! Als toetje breadpudding. wow.

De laatste dag hebben we een beetje rondgereden en zijn we naar een appel/peren plukkerij geweest en deze zomer heb ik al veel peren gezien maar wow nog nooit zoveel appels en peren bij elkaar. Ik denk dat we meer dan 100 appels hebben gekocht en toen we ze naar de auto brachten vroeg Suzanne of we er wel genoeg hadden haha!! Dus nu eet ik elke dag 2 appels of meer.

School is gewoon mja school. Doordeweeks is soms een beetje saai. Ik ga naar school, ik kom thuis, dan ga ik meestal naar de sportschool of op woensdag naar theater, eten, slapen en dan weer naar school en natuurlijk geniet ik nog steeds van elk moment. Ik verbaas mezelf nog over veel dingen. Bijvoorbeeld als je geen zin hebt om je aan te kleden nou en? Gewoon in je pyama naar school! Of vorige week hadden we een 'lockdown'. Iedereen moet onder de tafels zitten en stil zijn voor een half uur om te oefenen als er iemand de school in komt met een pistool. Of de dag voor halloween dat alle leraren verkleed naar school kwamen.

Dit weekend was halloween. Vrijdag ben ik naar scarowinds geweest met een vriendin. Een super gaaf pretpark in Charlotte met de beste grootste achtbanen ooit waar rond deze tijd allemaal mensen verkleed lopen en je laten schrikken en zaterdag was het halloween en ben ik gaan 'trick or treaten' Ik had al wel verwacht dat veel mensen meededen maar wow iedereen deed mee. Elk huis was versiert, sommige mensen hadden zelfs een heel spookhuis waar je doorheen moet om snoep te krijgen, echt super! Ik had ook behoorlijk wat snoep. Na het trick or treaten ben ik naar een Halloweenfeestje geweest. Geslaagd weekend dus.

Vorige week heb ik te horen gekregen dat oma Mientje (Pieters moeder) is overleden. Voordat ik naar Amerika ging heb ik veel tijd met haar doorgebracht door boodschappen te doen voor haar en overal en nergens te wandelen en heb ik haar veel beter leren kennen en daar ben ik erg dankbaar voor.

Ze was een geweldige grappige eigenwijze oma en elke keer als ik daar was maakte ze me altijd aan het lachen. Ze was ook heel trots dat ik naar Amerika ging en vertelde het iedereen die we maar tegen kwamen... en ik had graag gewild om terug te komen en alles nog te kunnen vertellen.... Ze was een speciaal mens. Iemand die je niet zo snel weer zal vinden en ik ben blij dat ik haar heb mogen kennen. Rest in peace

"Those who love us, never really leave."

Reacties

Reacties

Evelyne

Hey Kim. Fantastisch om mee te genieten met jouw leven en avonturen. Op een of andere manier ben je volwassener aan het klinken. Goed van je dat je het akelige nieuws over oma Mientje een plekje kan geven. Heel veel liefs en een grote knuffel.

Mama

Mooi geschreven meis!

Dayony

Leuk om met je mee te lezen! Ik wil zeker ook een keer naar Amerika hoor! ;)
Liefs, je nichhie ;)

Elza

Je doet het heel goed daar,zover van huis.
Oma Mientje hield ook veel van jou en vond het heel fijn als je met haar ging wandelen!

oma ank

Het is weer een lang verhaal geworden,wat heb je toch een heerlijke tijd! geniet er elke dag van!
Gelukkig heb je van oma Mientje op jouw manier afscheid genomen,het was een voorbeeld voor ons allemaal! Samen met Evelyne op de sfeervolle begrafenis geweest,had het niet willen missen!
Lieverd maak er weer een goede tijd van,ik denk veel aan je en ben trots op mijn lieve mooie kleindochter!!!!xxx ook van opa!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active