kimberlyleconte.reismee.nl

Alweer 1 1/2 maand hier!

Hey y'all! How you're doin' ?
Ik ben nu al meer dan een maand in Amerika. De tijd gaat ontzettend snel!! Het voelt of ik hier net aangekomen ben maar toch voelt het ook of ik hier mijn hele leven al woon. Alles begint heel normaal te worden; de grote winkels, de school, het eten het "amerikaanse leven" Met mijn gastgezin gaat het super. Het is grappig hoe ik nu opeens extra ouders en broers heb, want zo voelt het echt. De laatste tijd heb ik ontzettend veel gedaan.
Myrtle beach
Zoals ik vertelde in mijn vorige blog zijn we met het "laborday" weekend naar South Carolina gegaan, naar Myrtle Beach, wat ontzettend leuk was!!! Super mooi weer gehad. Dolfijnen gezien, gezwommen in de zee (erg gevaarlijk want er zaten veel haaien) lekker gegeten en heel veel geshopt.
Shoppen is m'n nieuwe hobby haha, heb nog nooit zoveel gewinkeld als deze maanden. Suzanne vindt het erg leuk dat ze een 'dochter' heeft om mee te shoppen haha en ik ook!! Ook ga ik bijna elke dag naar de sportschool wat hier echt heel leuk is en leer ik ook weer allemaal nieuwe mensen kennen.
Een paar weken later ben ik naar een feest gegaan van vrienden van Suzanne en Steve. We waren de enige blanken mensen op het feest maar wat een geweldige avond en geweldige mensen! Ik had gehoord dat de man die het feest gaf, Paul, erg goed kon zingen dus had gevraagd of hij dat wou doen,
Niet veel later werd ik op het podium geroepen en zong hij een lied voor me en stelde me voor aan iedereen. Daarna begon het feest pas echt en begon iedereen te dansen en nog eens ontzettend goed ook. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
School gaat elke dag beter. Al is Marine science nog steeds ontzettend moeilijk en erg frustrerend want ik moet bijna hetzelfde leren als vorige jaar voor mijn examen maar dan in het Engels!! Dus eigenlijk weet ik het allemaal al maar ook weer niet want wat een moeilijke woorden. School is verder eigenlijk een beetje een feestje, vooral speech and debate en de zangklas. Elke dag is het ontzettend gezellig? ik heb ook al veel leuke mensen leren kennen. Al moet ik nog steeds wel wennen aan dat de mensen hier zo ontzettend overdreven zijn "Hey how are you!!? You look so pretty today!!!" Dat is wat ik elke dag wel 100 keer hoor.
Deze week was het spiritweek dus elke dag moesten we verkleed naar school en het leuke is dat je extra punten krijgt voor je toetsen als je verkleedt komt.
Maandag - alle klassen hun eigen kleur
dinsdag- je beste sportoutfit
woensdag - karakter dag (ik ging als Sandy van Grease)
donderdag - alle seniors als seniors en de rest als kleine kinderen
vrijdag - groen!! De kleur van de school.
helaas is de homecoming game niet door gegaan vanwege de storm... Het is minder heftig dan ik verwachtte maar het kan nog komen dus ik ben benieuwd.
Heimwee heb ik niet echt. Natuurlijk soms wel maar dat gaat zo weer over! Voel me ontzettend thuis hier, al mis ik Nederlands praten wel heel erg want wat is het makkelijk om niet de hele tijd na te hoeven denken over hoe je iets gaat zeggen. Al is mijn engels wel echt heel erg verbeterd en iedereen vindt mijn accent ontzettend "cute" dus ja. Ook mis ik brood want ik heb wel 100 verschillende broden geprobeerd maar alles is ontzettend klef en alleen te eten als het toast is.
Ik ben helaas niet door voor de schoolplay vanwege dat het in oud country engels is en dat niet echt super klinkt met mijn accent.. Maar vorige week heb ik auditie gedaan voor een theatergroep na school en ik mag meedoen!! Het is een hele leuke groep en we gaan zelf ons eigen stuk schrijven
Ik heb het erg naar mijn zin hier! Vanavond ga ik logeren bij een vriendin en morgen naar een belangrijke football game. Dus word een leuk weekend.
I'll talk to you later
Lot's of love

Reacties

Reacties

Paule

Klinkt echt als een film!!! Super dat je zoveel nieuwe ervaringen opdoet. En ze hebben wel gelijk hoor al die 100x op een dag als ze zeggen dat je so pretty bent????

Dorien

Leuk om te horen en zien dat je het zo goed naar je zin hebt geweldig.
En dat je ons er van mee laat genieten.
Groetjes Dorien xxxxx

oma ank

Wat heerlijk om weer iets te horen van je,geweldige pleegouders en broers en zoveel vrienden! ik ben heel blij voor je dat het goed gaat op school ja natuurlijk is het nadenken in het engels best moeilijk maar op den duur gaat het vanzelf en krijg je misschien wel moeite met je moedertaal! In gedachten ben ik dicht bij je schat en geniet met je mee1veel liefs ook van opa,hij vraagt dikwijls naar je.ik kan vanmiddag alles weer vertellen aan hem,ook de foto's print ik voor hem! een knuffel en het allerbeste !!!xxx bedankt voor je leuk verhaal1

Bianca

Wat gaaf allemaal, klinkt echt supergoed.
Jammer van de schoolplay, maar andere kansen bij de theatergroep.
Go for it!

Karina

Fijn dat je zo naar je zin hebt lieverd. Houden zo... Veel plezier. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active