kimberlyleconte.reismee.nl

Highschool!

hey allemaal!

Ik heb de eerste week school hier gehad. School hier is eigenlijk een beetje het zelfde alleen ook weer totaal anders. Elke ochtend voordat de school begint moeten we opstaan en een soort van gebed opnoemen over hoe trots we zijn op Amerika en bijna iedereen draagt sportkleding naar school en als er een football game is die dag dragen alle cheerleaders hun pakjes en de footballplayers hun outfit en de rest van de school draagt een groen warrior t-shirt, dat is de kleur van ons team en een warrior is onze mascotte. Ook kan iedereen gewoon hamburgers, jelly beans, chicken sandwitches, m&ms enz eten in bijna elke les en de leraren eten gewoon mee. De lerares van marine science heeft zelfs een magnetron in de klas! Wat ook anders is dat iedereen met hun eigen auto of de bus (echte gele schoolbussen) naar school gaat. Ik rij elke dag mee met de auto met Derek wat een stuk beter is dan fietsen in de ochtend. Al vertrekken we wel elke ochtend al om 07:15 omdat het verkeer erg druk is. De lunch op school is vreselijk ik heb nog nooit zulke vieze kipnuggets gegeten dus ik neem elke dag mijn eigen lunch mee naar school. De eerste schooldag was ik een beetje nerveus over bij wie ik zou gaan zitten met de lunch maar iedereen vroeg al voordat de lunch begon of ik bij ze wou zitten iedereen is echt super aardig dat is ook een verschil met nederland iedereen is een stuk vriendelijker en respecteerd elkaar een stuk meer niemand zit alleen of word gepest iedereen gaat erg goed met elkaar om op school.

Mijn vakken op school zijn :

voor het eerste semester

- speach and debate

- english honors

- marine science

- course (zang)

na januari

- business and finances

- theater

- global awareness (geschiedenis

- weight lifting

Vooral vind ik speach and debate & course echt super. Morgen ga ik ook auditie doen voor een soort musical Glee achtig iets ben benieuwd. Alle vakken zijn erg makkelijk alleen heb ik wel erg veel moeite met de woorden van marine science.

Vorige week vrijdag voordat de school startte ben ik naar mijn allereerste highschool football game geweest. It was crazy!!! iedereen schreeuwt en springt ik vond het eigenlijk niet echt super maar dat kwam denk ik omdat ik er echt helemaal niks van begreep. De dag erna ben ik naar een professionele football game geweest wat ik veel leuker vond het was een ontzettend groot evenement en we zatten bijna vooraan en ik ken nu een beetje alle regels.

Ook heb ik deze weken ontzettend veel verschillende restaurants uitgeprobeert hele goede en sommige fastfood restaurants. Ik heb zelfs een keer breakfast for dinner gehad. en gister ben ik ook naar een restaurant geweest om te ontbijten. Deze week ben ik ook even jarig geweest we waren klaar met eten komt opeens kwam de ober "happy birthday to Kimberly" met een groot stuk cheesecake met kaarsjes en iedereen begon voor me te zingen. Steve had blijkbaar gezegd dat ik jarig was tegen de ober voor de grap haha.

Ook is erg leuk om naar de supermarkt te gaan. Ze hebben echt alle smaken van alle dingen die je kun bedenken creamcheese met aarbeien smaak, pringels met pizza smaak, oreo's in alle smaken die je maar kan bedenken en ik wist niet dat je zoveel dingen kon invriezen. Boritto's, koekjes, taarten, hamburgers, hele maaltijden, salades, bacon, alles wat je maar wilt hebben ze bevroren en je hoeft het alleen maar in de magnetron te doen en het is klaar. Het is echt vreselijk!! Gelukkig eet ik hier gewoon lekkere verse dingen die we gewoon bakken in de pan.

Het engels praten gaat een stuk beter. Ik droom soms zelfs in het engels. & met mn hostfamillie gaat het ook helemaal goed ze zijn echt geweldige mensen! Ik heb het ontzettend leuk hier ik was alleen van de week een beetje ziek maar dat kwam waarschijnlijk door het eten en door het vroege opstaan voor school na 3 maanden vakantie hebben gehad.

Ik ga nu ook maar eens slapen want morgen begint alweer de tweede week van school (de tijd gaat zooo snel!!!) en volgend weekend is labor day en gaan we naar de beach voor een land weekend!

so I'll talk to you later

Reacties

Reacties

Bianca (BP)

Wat super leuk om zo je ervaringen ook een beetje mee te maken. Wat heb je het getroffen!
Heel veel plezier.

margit

Leuke update Kim het klinkt alsof je je draai heel snel aan het vinden bent. Super hoor!
Veel liefs van ons xxx

karina

hey lief vriendinnetje van teddy wat fijn dat je het naar je zin hebt . lijkt me erg wennen want volgens mij zijn ze echt heel anders daar . veel groetjes en een knuffel Karina

oma ank

wat heerlijk om je verhaal te lezen.wat een geluksvogelije ben je toch!!verstandig hoor om je lunch mee te nemen dan weet je wat je eet!super dat je op school ook al je draai hebt gevonden.ik ben zo blij voor je!hele fijne week ga zo door lieverd.je kunt het!
ik denk aan je.liefs ook van opa!xxx

Chantal

Wat leuk allemaal!! Haha en dat ze alles invriezen! En in cheerleaderpakjes op school rondlopen! En van die footballplayers en eten in de klas!! Heel grappig allemaal. Precies zoals in de films!
Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat iedereen zo aardig is. In de films zie je ook vaak dat je van die groepen bitches hebt, en de nerds, en de knappe football players, en de weirdo's en de glee groep! Maar gelukkig valt dat dus mee. Heel leuk allemaal!! Snel weer schrijven hoor!
Dikke liefs!! xxx

Joël

Enjoy and live the adventure kimmmiee :) ??????

Wendy

Wauw zeg! Wat een ontzettend gave ervaringen...nu al. En dan is het nog maar net begonnen. Succes met je auditie. Ik ben benieuwd want dat is wel iets voor jou. Groetjes uit Goes.

Katja

Waaaauw Kim wat klinkt dat suuuper leuk. Gaaf dat je hier alles wat je meemaakt post! En wat grappig, die echt Amerikaanse dingen die je verteld (iedereen met de auto naar school, cheerleaders en over dat invriezen).

Super dat je het zo naar je zin hebt :))))

Dini van Bers

Leuk om je avonturen te volgen! Veel liefs,Dini

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active